Thursday, September 24, 2009

Mickey meets Mini Mickey

Oh man, yesterday I received my mini amigurumi Mickey in the mail from Karla!
It is the cutest thing EVER!!!!
Thank you soooooo much Karla! I love it! It is amazingly cute! She created the pattern and everything! Go to her etsy and take a peek! All the Halloweenies are so precious!
But Mickey does NOT! lol He wanted to eat the mini Mickey! Of course didn't let him!
video
She also sent me all these awesome Halloween treats!
Thank you again!!!

This is the Halloween embroidery that I am making Karla! I found this old Halloween postcard (well a bunch, thanks to my uncle) and I loved them all, but this was my favorite! Plus Karla loves both witches and owls, so how perfect is this! I can't wait to finish it! Soon! Before Halloween I promise ;)

Pin It

15 comments:

GraphXGrrl said...

So cute!

Euphoria said...

dude, your embroidery skills are awesome!! What book do you suggest so I can be like you? I wanna learn!!!

Itsy Bitsy Spider said...

Awwww Mickey is just so cute trying to get at little mickey! What a sweetie!


The embroidery is in-freakin-credible! I am just amazed and can't wait to see it finished!

Molly Le Blanc said...

Beck is the embroidery queen now!! And love the lil Mickey - such a cute lil pic of you and him :)

vivianna said...

all I can say is WOW!

chelseybell. said...

AMAZING embroidery.


hilarious video.

miss indie said...

lovely post! Mickey is absolutely adorable!! :]
your embroidery is beautiful, I would love to make something that nice one day. so cute!
xo.

pea.ess.
you are so pretty! that picture of you with mini Mickey is the cutest!

cupcake cutie said...

omfg that is SO cute, that little pup.

and you're so pretty, and have perfect skin!

oooh halloween treats!!! i love halloween.

thereddeer said...

You got lots of goodies - lucky gal! That embroidery is looking really good :)

miss indie said...

a friend sent me that picture, I think she said that she found it on Flickr.

I'm definitely embroidering it, you should too! :]

India Daisy said...

hee hee hee...mini Mickey is adorable.

danny said...

i. want. mickey. i also want you to stitch me something! youre getting really good! those last 2 are tight as crap. please come visit me soon? i have a couple moms coming to visit this weekend but its not the same as the real thing! miss you love you

Becky said...

Thanks girlies!!

Danny I miss you and love you! I'm gonna embroider you a pirate ship! Deal!?

S and O said...

wow you've got some wicked embroidery talent! I thought I was bada$$ just stitching loops, lol!

both your pups are so sweet!!!!

♥Olivia♥

apparentlyjessy said...

Becky, this Halloween embroidery rocks, the details on the underskirt are so awesome!
Mickey is so darn cute, I love when you post pics of him :)
Did you want to make our swap due date a bit later? You seem a bit snowed under with projects!! It's cool with me. Let me know :)